Перейти к содержанию

InessaU

Жители
  • Публикаций

    27
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Neutral

Информация о InessaU

  • Звание
    Основался

Посетители профиля

206 просмотров профиля
  1. Перевірка обєкта стосовно виконання окремих видів робіт, повязаних із стінами та конструкціями будинку. Державний контроль за дотриманням законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів та правил тощо здійснює ДАБІ України . У визначених законодавством випадках Держархбудінспекція проводить перевірки об’єктів будівництва щодо відповідності підготовчих та будівельних робіт, матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються, вимогам державних будівельних норм, стандартів і правил, а також технічним умовам, затвердженим проектним вимогам і рішенням. Крім того, на ДАБІ України покладено функції перевірки належного оформлення нормативно-технічної та проектної документації. Важливим аспектом контрольної функції Держархбудінспекції є проведення обстеження об’єктів та реалізації заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації. Інспектори ДАБІ України та територіальних інспекцій фіксують порушення законодавства, відповідно до закону проводять перевірку проведення робіт у відповідній квартирі відповідно до ст. 41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою КМУ від 23.05.2011 року № 553, складають акти перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, на підставі акту - протоколи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності/приписи та накладають штрафні санкції. У визначених законодавством випадках зупиняють підготовчі та будівельні роботи. Підставами для проведення позапланової перевірки є: подання суб'єктом містобудування письмової заяви про проведення перевірки об'єкта будівництва або будівельної продукції за його бажанням; необхідність проведення перевірки достовірності даних, наведених у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, повідомленні про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об’єкта до експлуатації, протягом трьох місяців з дня подання зазначених документів; виявлення факту самочинного будівництва об'єкта; перевірка виконання суб'єктом містобудівної діяльності вимог приписів органів державного архітектурно-будівельного контролю; вимога головного інспектора будівельного нагляду Держархбудінспекції щодо проведення перевірки за наявності підстав, встановлених законом; звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності; вимога правоохоронних органів про проведення перевірки. Посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право безперешкодного доступу до об'єктів, що підлягають обов'язковому обстеженню. У зв'язку із недопуском до перевірки законом передбачений штраф. Окрім того, у разі виявлення наявності будівельних робіт з реконструкції квартири шляхом демонтажу внутрішньої стінової перегородки, частин перекриття та т.ін. без отримання права на виконання таких робіт, чим порушується ч.1 ст. 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», складається протокол про адміністративне правопорушення у звязку із передбаченою відповідальністю за такі дії ч.9 ст. 96 КупАП.
  2. И да..решетка на балконе 443 кв.по-прежнему в полувисящем состоянии. Людям, в т.ч. детям, проходящим под данной квартирой 5-го парадного со стороны ЛЭП - просьба быть осторожными.
  3. На данный момент работы с характерными звуками (в т.ч. ударов) болгарки, перфораторов, отбойника 5-ки и кувалды продолжаются. В ЭК инициирован совместный осмотр квартиры с представителем жильцов, который, к сожалению, отклонен собственником (если нечего бояться в этом проблем не было бы, не правда ли). Сегодня будет произведен осмотр сотрудниками ЭК с видеофиксацией и актом. Проекта на ведущиеся работы по-прежнему нет.
  4. Ответ по 442-443 жителям ЖК. В наличии еще акты осмотра квартир. Кому нужны сканы,-сообщите, прикреплю.
  5. Только пока перила висят над людьми.
  6. ужас, сочувствую(( опубликуйте еще на других форумах, на домике - больше шансов информации біть увиденной.
  7. InessaU

    Lanet

    Стосовно цієї відповіді. Тобто ЕК Місто квітів вважає себе власником інфраструктури обєкта доступа та визначає що для доступу іншого провайдера йому необхідно побудувати мережі та отримати ТУ для цього. Але. Згідно з розділом 5 ДБН В.2.2-15-2005 "Житлові будинки. Основні положення" пунктом 5.45визначено, що житлові будинки обладнують мережами і пристроями телекомунікацій загального користування (зв'язку, телебачення, проводового мовлення), а за необхідності влаштовують окремі приміщення для їх організації. Таким чином, внутрішньо-будинкові інженерні комунікації зв'язку (мережі і пристрої телекомунікацій) загального користування передбачені для того, щоб мешканці житлових будинків мали можливість отримувати послуги зв'язку, телебачення, радіомовлення, доступу до мережі Інтернет тощо від будь-якого суб'єкта господарювання - оператора/провайдера, якого оберуть самостійно, на конкурентних засадах. Відповідно до статті 1 Закону України "Про телекомунікації", який встановлює правову діяльності у сфері телекомунікацій, визначені поняття кабельна каналізація електрозв'язку ; канал кабельної каналізації електрозв'язку ; телекомунікаційна мережа ; телекомунікаційна мережа загального користування. Т.ч. забудовник під час будівництва житлових будинків повинний був обладнати останні мережами і пристроями телекомунікацій загального користування (зв'язку, телебачення, проводового мовлення), а згодом передати зазначені телекомунікації на баланс обслуговуючій організації. Відповідно ч.2. ст.382 ЦКУ Власникам квартири у дво- або багатоквартирному житловому будинку належать на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири, яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» саме збори співвласників уповноважені приймати рішення щодо всіх питань управління багатоквартирним будинком, у тому числі про розпорядження спільним майном такого будинку, встановлення, зміну та скасування обмежень користування ним; визначення Управителя та його відкликання, затвердження й зміну умов договору з Управителем. А відповідно до змісту ст. 10 Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» до виключної компетенції загальних зборів співвласників відносяться питання про використання спільного майна; попереднє (до їх укладення) погодження умов договорів, предметом яких є спільне майно співвласників чи їх частина. Тобто, ми розуміємо, що вся необхідна інфраструктура та мережі на території ЖК побудовані та є, але ким,-оператором, з яким забудовником а потім ЕК укладено відповідний договір, чи самим забудовником - це вже проблеми не мешканців будинку. Наступні дії ЕК МК передбачувані. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 32 Закону України "Про телекомунікації" споживачі під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг мають право на вибір оператора, провайдера телекомунікацій. Аналогічна норма міститься в Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 р. № 295, згідно з підпунктом 4 пункту 35 яких споживачі під час замовлення та/або отримання послуг мають право на вибір оператора, провайдера. Згідно пункту 8 статті 39 Закону України "Про телекомунікації" оператори телекомунікацій зобов'язані не допускати порушень правил добросовісної конкуренції на ринку телекомунікацій. Правовими основами діяльності операторів, провайдерів телекомунікацій є: рівні права операторів, провайдерів на ринку телекомунікацій України; пріоритет інтересів споживачів телекомунікаційних послуг; розвиток конкуренції в умовах функціонування операторів та/або провайдерів різних форм власності; недопущення вчинення дискримінаційних дій з боку операторів, провайдерів телекомунікацій з істотною ринковою перевагою на ринках телекомунікаційних послуг проти інших суб'єктів цих ринків. Окрім того, є бажання нагадати ЕК МК та оператору, який зараз діє на території ЖК МК про вимоги Закону України "Про захист економічної конкуренції" , наслідком недодержання яких є застосування значних санкцій та не дужі добрі наслідки в першу чергу - для оператора. Таким чином так, можливо зараз є Управителем майна ЕК МК...але з таким підходом до надання мешканцям ЖК можливлості на визначений законом вибір провайдера із якісними послугами...чи надовго,- це питання. Тому, дана відповідь та дії ЕК та оператора mynet на даний час – безпідставні.
  8. Что именно срезали, зачем и что будет дальше история пока умалчивает, но, уверена это не будет тайной за 7 печатями.
  9. Квартира найдена, конечно,- 255. Ждем комментарии собственницы.
  10. На др.форуме не смогу инфу эту написать для соседей, которые собираются завтра к 12 встреться, т.к. сообщения лимитированы у меня там почему-то, потому прошу кто сможет там это написать, вдруг пригодится.
  11. Де-юре здесь можно говорить о следующем. По идее, если напрячься, можно подвести не только на возмещение убытков (т.к. повреждены несущие конструкции, + стены - в т.ч. стены МОПов, а МОПы - собственность всех собственников помещений, п.6 ч.1 ст.1 ЗУ Об особенностях осуществления права собственности в многоквартирном доме и ст.382 ГКУ, ст.1166 ГКУ), но и ст.196 КУАП штраф (который взимают органы ГАСИ), ст. 196 УК (но это уже посложнее). Если на это идти, необходимо зафиксировать именно сейчас все что произошло (фото, видеофиксация), пока он не привел все в первоначальное состояние, акты осмотров и прочее. Параллельно - уведомления не только в ЭК, но и застройщику, ГАСК, полицию.
  12. InessaU

    Работа кипит и в 3 ночи

    Неприятно, конечно...((
  13. Про СКД подтверждаю, на объекте сегодня подтвердили данную информацию и просили ее "оприлюднити".
  14. Странно. Это наши инвесторы? Сроки как раз выполнены, по договору - 09.2017, отсрочка - 90 дней. Честно говоря, мониторила немало строек, такой "задержки" не видела. Ближайший ЖК по ценовому сегменту - Эврика, задержка 8 месяцев. На данный момент процесс приема-передачи квартир вкладывается в условия договора. Я не защищаю ЖК, но так и есть. И еще непонятный для меня момент - не встречала инфы людей которым бы отдали (вернули) подписанный акт приема -передачи...не встречала такой инфы по крайней мере. Это не понятно для меня( Буду прояснять ситуацию по мере подписания своего акта. В ОП такого не встречала. То, что достоверной информацией не владеют по хорошему - это да, нужно ехать на место и самим все смотреть. По ходу строительства ничего не скажу...думаю, это минусы каждой стройки (кто нормально строится, а не в час по чайной ложке). Вскоре и нам в 1 доме предстоят такие звуки... На данный момент вижу самый большой минус и проблему - это намокание стен(((((
  15. Нет еще такого тарифа для нашего дома, т.к. в числе прочего адрес еще не присвоен как минимум.
×

Важная информация

Согласен